lördag 28 januari 2012

Blää för denna dag!


Vill att klockan ska gå så att jag får lägga mig, denna dag har gått i värk, huvudvärk, illamående och i rädslans tecken.

Det är första gången på 26 år som jag har en sådan jävulsk värk i lederna, jag tappar saker och bara klantar mig....Jag hatar den jävla psoriasisen som satt sig i mina leder, jag vill bara grina och det är det jag har gjort massor av idag.

För 2.5 år sedan så antastade en utlänning Lina, nu har han fått tag på hennes nummer och håller på att ringa henne, bla så hotar han henne. Igår fick jag tag på hennes lur och jag skällde ut honom så han var inte vatten värd, han bara hån skrattar och börjar hota mig. Jonte har tänt till ordenligt och jag är livrädd nu att han ska ta denna kille, denna kille och hans vänner/familj går runt med kniv så på måndag blir det att gå ner till polisen. Lina är livrädd och igår var hon nära att bryta ihop....När fasiken ska vi få det lugnt utan en massa problem??? Undra hur mycket man ska orka?

Jösses vad jag klagade nu....

Sen så kan det vara en till sak som har hänt och vad kan jag inte skriva men svaret får jag senare men jag vill veta nu....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar