fredag 27 januari 2012

Godmorgon!

Ska väl försöka på mig att blogga lite igen och nu ska jag sköta det.... Har ju bloggat lite förut men det gick längre och längre tid mellan inläggen.

Nu har jag precis varit ner till tvättstugan och laddat två maskiner... 09.20 tar jag och Evelina bussen till läkaren, hon har nog åkt på urinvägsinflammation igen. Ska även försöka hinna med Dollar en sväng innan vi åker hem, ska städa av lite och vid 17 tiden kommer Jonte hem, ska bli skönt att få ha honom hemma i helgen. Han kommer hem var tredje helg och det är jätte skönt tycker jag. I år kommer han att få en egen lägenhet, det känns lite konstigt för jag tycker ju att han fortfarande är en liten kille, kan inte förstå att han blir myndig i år...

Önskar er en bra dag... Var rädd om varandra...

1 kommentar:

  1. Välkommen till bloggvärlden igen ;)

    Hälsa barnen...
    Kramar

    SvaraRadera